"YGS SORU VE CEVAPLARINA ULAŞABİLECEĞİNİZ EN KOLAY ADRES. YÜKSEK ÖĞRETİM GİRİŞ SINAVI CEVAPLARI AYNI GÜN SADECE BURADA! TEST BİLGİLERİ, YGS ÖN KAPAK, YGS GENEL AÇIKLAMA, YGS TÜRKÇE TESTİ, YGS SOSYAL BİLİMLER TESTİ, YGS TEMEL MATEMATİK TESTİ, YGS FEN BİLİMLERİ TESTİ, YGS ARKA KAPAK, YGS CEVAP ANAHTARI. 2010,2011,2012,2013,2014,2015,2016,2017 YÜKSEK ÖĞRETİM GİRİŞ SINAV TARİHLERİ, SINAV YERLERİ, SINAV MERKEZLERİ, SINAV KİTAPÇIKLARI, SINAV SORU VE YANITLARI, CEVAP ANAHTARLARI "

Lise Mezunları İçin Nitelik Kodları


Nitelik Kodu
Nitelik Adı
2001
Ortaöğretim kurumlarının herhangi bir alanından mezun olmak.
2003
Ortaöğretimde Anadolu Teknik Liselerinin, Anadolu Meslek Liselerinin, Teknik Liselerin, Endüstri Meslek Liselerinin, Anadolu Denizcilik Meslek Liseleri, Denizcilik Meslek Lisesi, Çok programlı Liselerin (Mesleki ve Teknik Eğitim alanları) Mesleki ve Teknik Eğitim Merkezlerinin, Kız Meslek Liseleri, Kız Teknik Liseleri, Anadolu Kız Teknik Liseleri, Anadolu Kız Meslek Liseleri, Anadolu Sağlık Meslek Liseleri, Sağlık Meslek Lisesi, Sağlık Kolejlerinin, Anadolu Meteoroloji Meslek Lisesinin, Meteoroloji Meslek Lisesinin, Anadolu Tarım Meslek Liselerinin, Tarım Meslek Liseleri, Anadolu Tapu ve Kadastro Meslek Liselerinin, Tapu ve Kadastro Meslek Liselerinin, Demiryolu Meslek Lisesi, Ev Ekonomisi Meslek Lisesi, Sekreterlik Meslek Liselerinin, Ticaret Meslek Liselerinin, Anadolu İletişim Meslek Liselerinin, Basın Yayın Meslek liselerinin, Anadolu Otelcilik ve Turizm Meslek Liselerinin, Otelcilik ve Turizm Meslek Liselerinin, Anadolu Ticaret Meslek Liselerinin, Adalet Meslek Liselerinin, Anadolu Mahalli İdareler Meslek Lisesi, Mahalli İdareler Meslek Lisesi, Kız Enstitülerinin meslekle ilgili alanlarının birinden veya Ticaret Meslek Liselerinden alan/dal ayrımı olmadığı dönemde A,B grubundan birinden mezun olmak.
2005
Ortaöğretimde genel lise, akşam lisesi, askeri lise, fen lisesi, özel akşam lisesi, özel fen lisesi, özel lise, polis koleji, Anadolu lisesi (yabancı dille öğretim yapan resmi lise), yabancı dille öğretim yapan özel lise, güzel sanatlar lisesi, Anadolu güzel sanatlar lisesi, İlk öğretmen okulu, öğretmen lisesi, Anadolu öğretmen lisesi, yabancı dil ağırlıklı lise, sosyal bilimler lisesi, Spor lisesi, güzel sanatlar ve spor lisesi, Konservatuvar, Açıköğretim ve Çok Programlı liselerin lise programları alanlarının herhangi birinden mezun olmak.
2007
Ortaöğretim kurumlarının Acil Tıp Teknisyenliği, İlk Yardım ve Acil Bakım Teknisyenliği, Acil Sağlık Hizmetleri (Acil Tıp Teknisyenliği Dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2009
Ortaöğretim kurumlarının Anestezi, Anestezi Teknisyenliği, Anestezi ve Reanimasyon (Anestezi Teknisyenliği Dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2011
Ortaöğretim kurumlarının Radyoloji, Radyoloji Teknisyenliği, Radyoloji (Radyoloji Teknisyenliği Dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2017
Ortaöğretim kurumlarının Laboratuvar, Laboratuvar Teknisyenliği, Tıbbi Laboratuvar (Tıbbi Laboratuvar Teknisyenliği Dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2021
Ortaöğretim kurumlarının Hemşirelik, Ebelik-Hemşirelik, Sağlık Memurluğu alanlarının birinden mezun olmak.
2029
Ortaöğretim kurumlarının Diş Protez Teknisyenliği, Diş Protez (Diş Protez Teknisyenliği Dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2033
Ortaöğretim kurumlarının Hayvan Sağlığı, Veteriner Sağlık, Veteriner Sağlık Teknisyenliği alanlarının birinden mezun olmak.
2035
Ortaöğretim kurumlarının Veteriner-Laboratuvar alanından mezun olmak.
2039
Ortaöğretim kurumlarının Ağaç İşleri, Mobilyacılık, Mobilya ve Dekorasyon, Ahşap Teknolojisi (Mobilya İmalatı Dalı), Ahşap Teknolojisi (Ahşap Doğrama İmalatı Dalı), Ahşap Teknolojisi (Ahşap Süsleme Dalı), Ahşap Teknolojisi (Ahşap İskelet Dalı), Ahşap Teknolojisi (Ahşap Üst Yüzey İşlemleri Dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2043
Ortaöğretim kurumlarının Kurum Beslenmesi, Besin Teknolojisi-Kurum Beslenmesi, Yiyecek İçecek Hizmetleri, Yiyecek İçecek Hizmetleri (Mutfak Dalı), Yiyecek İçecek Hizmetleri (Servis Dalı), Yiyecek İçecek Hizmetleri (Bar Dalı), Yiyecek İçecek Hizmetleri (Pastacılık Dalı), Yiyecek İçecek Hizmetleri (Host/Hosteslik (uçak, tren ve otobüs) dalı), Turizm-Mutfak, Mutfak, Servis, Aşçılık, Turizm, Ağırlama ve Gıda Teknolojisi (Kurum Beslenmesi veya Mutfak Hizmetleri veya Servis Hizmetleri Dalı), Otelcilik ve Turizm, Besin Teknolojisi-Pastacılık, Turizm Endustrisi Servis Hizmetleri alanlarının birinden mezun olmak.
2045
Ortaöğretim kurumlarının Aşçılık, Mutfak, Pastacılık, Besin Teknolojisi-Pastacılık Yiyecek İçecek Hizmetleri (Pastacılık Dalı), Turizm-Mutfak, Ev Yönetimi, Beslenme ve Ev Yönetimi, Ev Yönetimi ve Beslenme, Ev Yönetimi Beslenme, Ev Ekonomisi, Ev Ekonomisi Meslek Lisesi, Ağırlama ve GıdaTeknoijisi (Kurum Beslenmesi veya Mutfak Hizmetleri veya Servis Hizmetleri Dalı), Otelcilik ve Turizm, Turizm Endustrisi Servis Hizmetleri alanlarının birinden mezun olmak.
2047
Ortaöğretim kurumlarının Aşçılık, Mutfak, Yiyecek İçecek Hizmetleri, Yiyecek İçecek Hizmetleri (Mutfak Dalı), Turizm-Mutfak, Ev Yönetimi, Beslenme ve Ev Yönetimi, Ev Yönetimi ve Beslenme, Ev Yönetimi Beslenme, Ev Ekonomisi, Ev Ekonomisi Meslek Lisesi, Ağırlama ve GıdaTeknoijisi (Mutfak Hizmetler Dalı), Otelcilik ve Turizm, alanlarının birinden mezun olmak.
2049
Ortaöğretim kurumlarının Gıda Teknolojisi (Gıda Kontrol Dalı), Besin Kontrol ve Analizleri, Gıda Analizi, Gıda Kontrol Analizleri, Gıda Kontrol ve Analizleri, Besin Teknolojisi-Gıda Kontrol ve Analizleri, Besin Teknolojisi Besin Kontrol ve Analizleri, Besin Teknolojisi, Gıda Teknolojisi, Ağırlama ve Gıda Teknolojisi (Gıda Analizi Dalı), Besin Endüstrisi, Besin Endüstrisi-İşleme, Laborant alanlarının birinden mezun olmak.
2051
Ortaöğretim kurumlarının Gıda Teknolojisi (Süt İşleme Dalı), Besin Teknolojisi, Gıda Teknolojisi, Besin Endüstrisi, Besin Endüstrisi-İşleme alanlarının birinden mezun olmak.
2053
Ortaöğretim kurumlarının Gıda Teknolojisi (Sebze ve Meyve İşleme Dal), Besin Teknolojisi, Gıda Teknolojisi, Besin Endüstrisi, Besin Endüstrisi- İşleme alanlarının birinden mezun olmak.
2067
Ortaöğretim kurumlarının Ön Büro, Resepsiyon, Resepsiyon (Ön Büro), Konaklama, Konaklama Hizmetleri, Konaklama ve Seyahat Hizmetleri, Konaklama ve Seyahat Hizmetleri (Önbüro elemanı dalı), Turizm-Ön Büro, Otelcilik ve Turizm alanlarının birinden mezun olmak.
2081
Ortaöğretim kurumlarının Alt Yapı, Alt Yapı (İnşaat), İnşaat Teknolojisi (Yapı Zemin ve Beton Laboratuvarcılığı Dalı) alanlarının birinden mezun olmak
2083
Ortaöğretim kurumlarının İnşaat, Yapı, Yapı (Kagir-Ahşap), Kagir Yapı (Duvarcılık), Kagir Yapı (Sıva Badana ve Boyacılık), Kagir Yapı (Betonarme Demirciliği), Kagir Yapı (Yapı Taşçılığı), Ahşap Yapı (Dülgerlik), Ahşap Yapı (Doğramacılık), Yapıcılık, Üst Yapı, Üst Yapı - İnşaat, İnşaat - Üst Yapı, İnşaat (Üst Yapı), İnşaat Teknolojisi (Betonarme Demir Kalıpçılık Ve Çatıcılık Dalı), İnşaat Teknolojisi (Ahşap Doğrama Kaplama Dalı), İnşaat Teknolojisi (Yapı Yüzey Kaplamacılığı Dalı), İnşaat Teknolojisi (Yapı Duvarcılığı Dalı), İnşaat Teknolojisi ( Yapı Yalıtımcılığı Dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2091
Ortaöğretim kurumlarının Maliye alanından mezun olmak.
2099
Ortaöğretim kurumlarının Muhasebe, Bilgisayarlı Muhasebe, Muhasebe-Finansman, Muhasebe ve Finansman, Muhasebe ve Finansman (Bilgisayarlı Muhasebe Dalı), Muhasebe ve Finansman (Dış Ticaret Ofis Hizmetleri Dalı), Muhasebe ve Finansman (Finans ve Borsa Hizmetleri Dalı), Bankacılık, Dış Ticaret, Ticaret, Ticaret Meslek Liseleri B grubu, Emlak Komisyonculuğu, Kooperatifçilik, Borsa Hizmetleri alanlarının birinden mezun olmak.
2103
Ortaöğretim kurumlarının Matbaa, Matbaacılık, Baskı, Genel Matbaacılık, Dizgi ve Baskı, Baskı (Ofset Baskı-Tipo Baskı), Ofset Baskı, Ofset Baskı Serigrafi, Tipo Baskı, Tipo Baskı Serigrafi, Dizgi, Cilt ve Serigrafi, Ciltleme ve Serigrafi, Reprodiksiyon ve Klişe, Matbaa (Baskı Öncesi), Matbaa (Ofset Baskı), Matbaa (Flekso Baskı), Matbaa (Tifdruk Baskı), Matbaa (Serigrafi ve Tampon Baskı), Matbaa (Baskı Sonrası), alanlarının birinden mezun olmak.
2105
Ortaöğretim kurumlarının Cilt ve Serigrafi, Ciltleme ve Serigrafi, Gazetecilik-Masaüstü Yayıncılık, Matbaa (Baskı Sonrası Dalı), Matbaa (Serigrafi ve Tampon Baskı Dalı) alanınlarının birinden mezun olmak.
2109
Ortaöğretim kurumlarının Klasik Ciltçilik alanından mezun olmak.
2111
Ortaöğretim kurumlarının Fotoğraf ve Klişe, Fotoğrafçılık, Grafik ve Fotograf, Reprodüksiyon ve Klişe, Fotoğraf ve Grafik, Grafik Tasarım, Grafik, Grafik ve Fotoğraf (Fotoğraf Çekim Dalı), Grafik ve Fotoğraf (Fotoğraf Baskı Dalı) alanlarının birinden mezun olmak
2113
Ortaöğretim kurumlarının Bilgisayar, Bilgisayar İşletimi, Bilgisayar İşletim Teknisyenliği, Bilgisayar Donanım, Bilgisayar (Donanım), Bilgisayar Programcılığı, Bilgisayar Yazılım, Bilgisayar (Yazılım), Bilgiişlem, Bilişim Teknolojileri, Bilişim Teknolojileri (Bilgisayar Teknik Servisi Dalı), Bilişim Teknolojileri (Web Programcılığı Dalı), Bilişim Teknolojileri (Veritabanı Programcılığı Dalı), Bilişim Teknolojileri (Ağ İşletmenliği Dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2115
Ortaöğretim kurumlarının Bilgisayarlı Nümerik Kontrol (CNC), Nümerik Kontrollü Makineler (CNC), Makine Teknolojisi (Bilgisayarlı Makine İmalatı Dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2117
Ortaöğretim kurumlarının Büro Yönetimi ve Sekreterlik, Büro Yönetimi ve Sekreterlik (Yönetici Sekreterliği Dalı), Büro Yönetimi ve Sekreterlik (Ticaret Sekreterliği Dalı), Büro Yönetimi ve Sekreterlik (Tıp Sekreterliği Dalı), Büro Yönetimi ve Sekreterlik (Hukuk Sekreterliği Dalı), Büro Yönetimi, Sekreterlik, Büro Hizmetleri, Yönetim ve Ticaret Sekreterliği, Hukuk Sekreterliği, Tıp Sekreterliği alanlarının birinden mezun olmak.
2119
Ortaöğretim kurumlarının Mahalli İdareler, Büro Yönetimi ve Sekreterlik (Mahalli idareler Dalı) alanından mezun olmak.
2121
Ortaöğretim kurumlarının Muhasebe-Finansman, Muhasebe, Muhasebe ve Finansman (Dış Ticaret Ofis Hizmetleri), Ticaret Meslek Lisesi B grubu, Dış Ticaret veya Ticaret alanından mezun olmak.
2123
Ortaöğretim kurumlarının Kooperatifçilik, Muhasebe ve Finansman, Muhasebe-Finansman, Ticaret, Ticaret Meslek Lisesi B grubu alanından mezun olmak.
2129
Ortaöğretim kurumlarının Cilt Bakımı ve Kuaförlük, Cilt Bakımı ve Güzellik, Kuaförlük/Kuaförlük-Cilt Bakımı ve Epilasyon, Kuaförlük/Kuaförlük-Saç Bakımı ve Yapımı, Güzellik ve Saç Bakım Hizmetleri, Saç Bakım ve Güzellik Hizmetleri, Güzellik ve Saç Bakım Hizmetleri (Saç Bakımı Dalı), Güzellik ve Saç Bakım Hizmetleri (Güzellik Hizmetleri Dalı), Güzellik ve Saç Bakım Hizmetleri (Vücut Bakımı ve Masaj Dalı), Güzellik ve Saç Bakım Hizmetleri (Makyaj Dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2131
Ortaöğretim kurumlarının Çocuk Gelişimi ve Eğitimi, Çocuk Gelişimi, Çocuk Gelişimi ve Bakımı, Okul Öncesi Eğitimi, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi (Erken Çocukluk Eğitimi Dalı), Çocuk Gelişimi ve Eğitimi (Özel Eğitim Dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2139
Ortaöğretim kurumlarının Dokuma, Dokumacılık, Tekstil Dokuma, Tekstil Tasarımı, Tekstil Teknolojisi (Endüstriyel Dokuma Dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2143
Ortaöğretim kurumlarının Konfeksiyon, Tekstil Konfeksiyon (Dokuma Yüzey Konfeksiyon veya Kalıp veya Kesim veya Erkek Terziliği veya Moda- Evi Butik (Kadın Terziliği) veya Kalite Kontrol (Üretim Denetçisi) Dalı) , Hazır Giyim (Konfeksiyon) , Kalıp, Kalıpçılık, Giyim, Giyim Teknolojisi, Kesim, Terzilik (Erkek Terziliği), Terzilik (Kadın Terziliği), Terzilik -Erkek Terziliği, Terzilik -Kadın Terziliği, Giyim a-Kadın Giyim, Giyim b-Erkek Giyim, Terzilik a-Kadın Giyim, Terzilik b-Erkek Giyim, Giyim Üretim Teknolojisi (Hazır Giyim Model Makineciliği Dalı), Giyim Üretim Teknolojisi (Kesim Dalı),Giyim Üretim Teknolojisi (Erkek Terziliği Dalı), Giyim Üretim Teknolojisi (Kadın Terziliği Dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2167
Ortaöğretim kurumlarının El Sanatları ve Teknolojisi (El İşlemeleri veya Makine İşlemeleri Dalı), El ve Makine Nakışları, Nakış, El Sanatları Teknolojisi(El ve Makine Nakışı), Tekstil Konfeksiyon (Tekstil ve Hazır Giyim Endüstrisi Nakışı Dalı), El Sanatları Teknolojisi(Sanayi Nakışı), alanlarının birinden mezun olmak
2175
Ortaöğretim kurumlarının, Cer (Demiryolu), Raylı Sistemler Teknolojisi (Raylı Sistemler Makine dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2179
Ortaöğretim kurumlarının Tesisler (Demiryolu), Raylı Sistemler Teknolojisi (Elektrik elektronik dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2181
Ortaöğretim kurumlarının Yol (Demiryolu), Raylı Sistemler Teknolojisi (Raylı Sistemler İnşaat dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2183
Ortaöğretim kurumlarının Raylı Sistemler Teknolojisi (Raylı Sistemler Mekatronik Dalı) alanından mezun olmak
2209
Ortaöğretim kurumlarının Metal İşleri, Soğuk Metal İşleri, Oksi-Asetilen Kaynağı, Elektrik Kaynağı, Demircilik, Çelik, İhtisaslı Kaynakçılık, Metal Teknolojisi (Kaynakçılık dalı), Metal Teknolojisi (Isıl İşlem dalı), Metal Teknolojisi (Çelik Konstrüksiyon dalı), Metal Teknolojisi (Metal Doğrama dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2213
Ortaöğretim kurumlarının Makine, Tesviye, Tesviyecilik, Tornacılık, Frezecilik, Makine Teknolojisi Alanı (Bilgisayarlı Makine İmalatı dalı), alanlarının birinden mezun olmak.
2215
Ortaöğretim kurumlarının Mikroteknik alanından mezun olmak.
2223
Ortaöğretim kurumlarının İş Makineleri, İş Makineleri Bakım ve Onarım, Motor, Motorculuk, Motor (Benzinli), Motor (Dizel), Motorlu Araçlar Teknolojisi (Otomotiv Elektromekanik dalı), Motorlu Araçlar Teknolojisi (İş Makineleri dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2227
Ortaöğretim kurumlarının Makine Teknolojisi Alanından (Makine Bakım-Onarım dalı) mezun olmak
2229
Ortaöğretim kurumlarının İş Makineleri Operatörlüğü alanından mezun olmak.
2235
Ortaöğretim kurumlarının Elektrik, Galvanoteknik, Elektrik-Elektronik, Otomatik Kumanda, Elektrik Tesisatçılığı, Bobinajcılık, Elektrikçilik, Elektrik- Elektronik Teknolojisi (Bobinaj Dalı), Elektrik-Elektronik Teknolojisi (Elektrik Tesisatları ve Pano Montörlüğü Dalı), Elektrik-Elektronik Teknolojisi (Elektrikli Ev Aletleri Teknik Servis Dalı), Elektrik-Elektronik Teknolojisi (Yüksek Gerilim Sistemleri Dalı), Elektrik-Elektronik Teknolojisi (Otomasyon Sistemleri Dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2239
Ortaöğretim kurumlarının Elektronik, Elektrik-Elektronik, Endüstriyel Elektronik, Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri (Elektronik), Radyoculuk, Elektrik-Elektronik Teknolojisi (Büro Makineleri Teknik Servis Dalı), Elektrik-Elektronik Teknolojisi (Endüstriyel Bakım Onarım Dalı), Elektrik- Elektronik Teknolojisi (Görüntü ve Ses Sistemleri Dalı), Elektrik-Elektronik Teknolojisi (Güvenlik Sistemleri Dalı), alanlarının birinden mezun olmak.
2245
Ortaöğretim kurumlarının Tıp Elektroniği, Biyomedikal Cihaz Teknolojileri (Tıbbi Görüntüleme Sistemleri Dalı), Biyomedikal Cihaz Teknolojileri (Yaşam Destek ve Tedavi Cihazları Dalı), Biyomedikal Cihaz Teknolojileri (Fizyolojik Sinyal İzleme Teşhis ve Kayıt Cihazları Dalı), Biyomedikal Cihaz Teknolojileri (Tıbbi Laboratuvar ve Hasta Dışı Uygulama Cihazları Dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2247
Ortaöğretim kurumlarının Telekomünikasyon, Elektrik, Elektrik-Elektronik Teknolojisi (Haberleşme Sistemleri Dalı) alanlarının mezun olmak.
2249
Ortaöğretim kurumlarının Kontrol ve Enstrümantasyon Teknolojisi, Endüstriyel Mekanik, Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri (Mekanik)/Makine, Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri (Endüstriyel Kontrol dalı), alanlarının birinden mezun olmak.
2251
Ortaöğretim kurumlarının Hidrolik ve Pnömatik, Hidrolik ve Pnömatik Teknolojisi alanlarının birinden mezun olmak.
2253
Ortaöğretim kurumlarının Mekatronik, Endüstriyel Otomasyon Teknolojisi ( Mekatronik Dalı ) alanlarının birinden mezun olmak.
2257
Ortaöğretim kurumlarının Radyo Televizyon, Radyo-Televizyon, Radyo, Sinema ve Televizyon, iletişim, Radyo Televizyon (Kameramanlık Dalı), Radyo Televizyon (Teknik yapım-Yayın Dalı), Radyo Televizyon (Grafik Animasyon Dalı), Radyo Televizyon (Radyo Televizyon Programcılığı Dalı) alanlarının mezun olmak.
2259
Ortaöğretim kurumlarının Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Halkla İlişkiler ve Organizasyon, Organizasyon Hizmetleri, İletişim, Halkla İlişkiler ve Organizasyon Hizmetleri (Halkla İlişkiler dalı), Halkla İlişkiler ve Organizasyon Hizmetleri (Müşteri Temsilciliği dalı), Halkla İlişkiler ve Organizasyon Hizmetleri (Kamuoyu Araştırmacılığı dalı), Halkla İlişkiler ve Organizasyon Hizmetleri (Organizasyon Sorumlusu dalı), Halkla İlişkiler ve Organizasyon Hizmetleri (Fuar Organizasyonu dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2265
Ortaöğretim kurumlarının Ziraat, Genel Ziraat, Tarım, Tarım /Ziraat, Tarım Teknolojisi, Tarım Teknolojileri (Endüstriyel Sebze ve Meyve Yetiştiriciliği dalı), Bahçecilik (Sebze Yetiştirme dalı), alanlarının birinden mezun olmak.
2267
Ortaöğretim kurumlarının Ziraat, Genel Ziraat, Tarım, Tarım /Ziraat, Tarım Teknolojisi, Tarım Teknolojileri (Endüstriyel Sebze ve Meyve Yetiştiriciliği dalı), Bahçecilik (Meyve Yetiştirme dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2269
Ortaöğretim kurumlarının Ziraat, Genel Ziraat, Tarım, Tarım /Ziraat, Tarım Teknolojisi, Tarım Teknolojileri (Tarla Bitkileri Yetiştiriciliği dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2271
Ortaöğretim kurumlarının Makine (Tarım Meslek Lisesi), Makine-Tarım Teknolojisi, Tarım Teknolojisi, Tarım /Ziraat, Tarım Teknolojileri (Tarım Alet ve Makineleri Kullanımı dalı), Motorlu Araçlar Teknolojisi (Tarım makineleri dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2275
Ortaöğretim kurumlarının Harita ve Kadastro, Harita-Tapu-Kadastro (Haritacılık Dalı), Harita-Tapu-Kadastro ( Kadastroculuk Dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2277
Ortaöğretim kurumlarının Tapu Kadastro, Harita-Tapu-Kadastro (Tapuculuk Dalı), Harita-Tapu-Kadastro ( Kadastroculuk Dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2281
Ortaöğretim kurumlarının Plastik Sanatlar, Sanat ve Tasarım (Plastik Sanatlar Dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2285
Ortaöğretim kurumlarının Tasarım Teknolojisi, Tasarım ve Teknolojisi (Grafik Dalı), Grafik, Grafik Sanatlar, Grafik Tasarım, Grafik ve Fotograf, Fotoğraf ve Grafik, Grafik ve Fotoğraf (Grafik dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2287
Ortaöğretim kurumlarının Kimya, Kimya Teknolojisi (Kimya dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2289
Ortaöğretim kurumlarının Boya Teknolojisi, Sanayi Boyacılığı ve Uygulama Tekniği, Kimya Teknolojisi (Boya Üretimi ve Uygulama dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2295
Ortaöğretim kurumlarının Plastik İşleme, Plastik Teknolojisi, Plastik Teknolojisi (Enjeksiyon, Ekstruder "sıkıştırma", Şişirme, Plastik Kalıp), Plastik Teknolojisi (Plastik İşleme dalı), Plastik Teknolojisi (Plastik Kalıp dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2303
Ortaöğretim kurumlarının Kuyumculuk, Kuyumculuk Takı Tasarımı, Kuyumculuk Teknolojisi, Kuyumculuk Teknolojisi (Takı İmalatı dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2305
Ortaöğretim kurumlarının Kütüphanecilik alanından mezun olmak.
2307
Ortaöğretim kurumlarının Mermer Teknolojisi, Mermer Teknolojisi (Süsleme Taşçılığı), Süsleme Taşçılığı, Makine Teknolojisi (Mermer İşleme dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2309
Ortaöğretim kurumlarının Bilgisayar (Anadolu Meteoroloji Meslek Lisesi), Elektronik (Anadolu Meteoroloji Meslek Lisesi), Meteoroloji, Meteoroloji (Hava Gözlem ve Tahmini Dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2313
Ortaöğretim kurumlarının Soğutma ve İklimlendirme, Tesisat Teknolojisi ve İklimlendirme (Soğutma Sistemleri Dalı), Tesisat Teknolojisi ve İklimlendirme (Klima Sistemleri Dalı), Tesisat Teknolojisi ve İklimlendirme (Merkezi Klima Sistemleri Dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2315
Ortaöğretim kurumlarının Sıhhi Tesisat, Sıhhi Tesisat ve Kalorifer, Sıhhi Tesisat-Isıtma, Sıhhi Tesisat-Kalorifercilik-Isıtma, Isıtma-Havalandırma, Tesisat Teknolojisi (Isıtma ve Sıhhi Tesisat), Tesisat Teknolojisi (Isıtma ve Tesisat) alanlarının birinden mezun olmak.
2317
Ortaöğretim kurumlarının Tesisat Teknolojisi (Isıtma ve Doğalgaz), Tesisat Teknolojisi (Isıtma-Doğalgaz İç Tesisatçılığı), Tesisat Teknolojisi (Isıtma-Doğalgaz Şebeke Tesisatçılığı), Tesisat Teknolojisi ve İklimlendirme (Isıtma ve Doğalgaz İç Tesisatı) alanlarının birinden mezun olmak.
2319
Ortaöğretim kurumlarının Tesisat Teknolojisi (Isıtma-Doğalgaz Yakıcı Cihazları Bakım ve Onarımı), Tesisat Teknolojisi ve iklimlendirme alanı (Isıtma ve Gaz Yakıcı Cihazlar (servis) dalı) alanlarının birinden mezun olmak.
2327
Ortaöğretim kurumlarının İmam Hatip Lisesi,Yabancı Dil Ağırlıklı İmam Hatip Lisesi , Anadolu İmam Hatip Lisesi, Çok Programlı Liselerin İmam Hatip programı, Çok Programlı Liselerin Anadolu İmam Hatip programının birinden mezun olmak.
2341
Ortaöğretim kurumlarının Sosyal Bilimler veya Sosyal Bilimler ve Edebiyat alanından mezun olmak.
2369
Ortaöğretim kurumlarının itfaiyecilik ve Yangın Güvenliği Alanından (İtfaiyeçilik ve Yangın Güvenliği dalı) mezun olmak


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder